czwartek, 3 lipca 2014

Hej mam na imię Julka. Będę tu blogować. Na trzecie imię chciałabym mieć Martyna. Dlaczego? Nie wiem dlaczego, po prostu je lubię i MartyniPL (moje nicki na wielu stronach) używam zawsze na wielu stronach jako login i tak pokochałam to imię. Okej, urodziłam się 19 lutego 2005 roku. Mam dwoje młodszych braci którzy co dzień się biją, kłócą itp. I prawie co dzień najmłodszy z nich płacze. Normalnie szału można dostać! Moje Hobby to: śpiewanie, taniec, malowanie i słuchanie muzyki. Ale moje największe hobby to nocowanie u siostry i brata ciotecznych bo chociaż na dwa dni mogę sobie pomarzyć że naprawdę mam siostrę. No więc to koniec na dziś, papa!

2 komentarze:

  1. Jestem jednym z tych całych ,, braci`` mój blog: paparoachmateusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja kolegą zwariowanym ale da się ze mną bawić mój pierwszy blog to: http://msplikapsel4g.blogspot.com/2014/10/wymiana-informacjami-o-msp.html

    OdpowiedzUsuń